Solange

Solange

۴

سلام ... اینجانب سولانژ می باشم ... لای پتو پیچیده شدم :-D اینجا چهار صبحه ... و یه حسی میگه دوباره به عشق شما شروع کنم به نوشتن ... مگه نه؟! ... دارم در مورد راه های عشق ورزی مطالعه می کنم می دونی ... اوووف لعنتی من همه رو عاجق می کنم ... :-D من دوست میدار دوست میدار دوست میدار ... خیلی هرویین شدم می بینی؟!!  یجورایی تاثیرات عشقه!

نظرات  (۴)

۰۵ مهر ۹۷ ، ۰۲:۱۰ خانم معلم
:))
خب پس بنویس :)
پاسخ:
باشه ...
:)
پاسخ:
:)
۳۰ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۵۱ دختری از جنس باد
عاشقتم:)))))))
پاسخ:
منم عااااجقتم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">