Solange

Solange

۸

دارم یه ترک هاوس می گوشم و به این فکر می کنم که چطور برنامه ریزی کنم که نزدیک به هزار وبلاگ رو بخونم! هی، من باید همشونو بخونم چون من دانشجوی ادبیات انگلیشم! چون من کرم کتابم ... کرم واژه دارم! هرچی هست و نیستو باید بخونم و باقرالعلوم بشم لامصب :)) من باید بخونم پس می خونم ... می خونم پس هستم :) ... و یه چیزه دیگه اینکه دوباره دارم شخصیت پردازی می کنم ... یجورایی دارم خیالمو غلغلک می دم ... حس خوبی میدار ... می دونی چطور باید یه شخصیت بسازی؟! خیلی راحت لباستو می پوشی میزنی بیرون و میری به عطر فروشی معروف ... همون جا که خاص خودته و واسه کرکتر جدید یه ادکلن نایس می خری! یه پرفیومِ برند! همون رایحه ای که ازش تراوش میشه ... اره این یعنی کرکتر پردازی! واقعیش می کنی لامصب واقعی :))

نظرات  (۸)

۲۳ شهریور ۹۷ ، ۲۱:۴۲ معلوم الحال
سلام مادام
کجایی؟ نیستیا
بنویس منتظریم
پاسخ:
سلام موسیو چطوری؟ گاهی به یادت هستم و بهت می فکرم که چکار می کنی با درس و یونی و زبان :)
اوم موسیو حقیقتا حرفی برای نوشتن ندارم ... نمیدونم ... زندگی رئالم رو ترجیح میدم ... اینستا و تلگرام هم خیلی وقته رفتن به فاک :)
سلام:)
پاسخ:
بن ژوق :-)
خیال پردازی عالیه واقعا :)
موفق باشی عزیزم :)
پاسخ:
مقسی عزیززززم :) توام همینطور
آره موافقم. منم یه وقتا در حد همون پیجای انگلیسی اینستا می‌خونم. باید بلاگو هم اضافه کنم ؛-)
پاسخ:
ایجانم حتما اینکارو بکن :) موفق باشی
هزار تا وبلاگ انگلیسی ینی؟ دمت گرم، من فارسیشم نمی‌تونم :))
پاسخ:
ایجانم ... هم فارسی هم انگلیسی اوهوم ... می دونی وب انگلیسی خوندن واسه انگلیش نوشتن خیلی کمک می کنه ... یعنی با گفت و گو های محاوره قشنگ اشنا میشی .... پیج های انگلیسی اینستا هم یونیک ان :)
من وب ها رو می خونم چون عاشق ادم ها و داستاناشونم ...
۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۴۲ 🍁 غزاله زند
وای چقدر خیال‌پردازی خوبه 😊
پاسخ:
اووووم خعلی خوبه :)
خواهش میکنم :-))

خود انیمیشن رو ببینید بهتره البته. نسخه 2012 شامل هر سه قسمت میشه.
پاسخ:
اونم می بینم سر فرصت موسیو مقسی :)
پس این پست تقدیم شما:

http://wasted.blog.ir/post/30
پاسخ:
مقسی موسیو! :) خوشحال شدم! دارم مطالعه اس می کنم ... نوشته ی مارک داریه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">