Solange

Solange

۴

بن سواق!

دارم لارا فابین می گوشم و چون قرص ویتامین دی رو شب خوردم، دقیقا یه ساعت پیش ... یه جورایی فعال شدم و الان خوابم نمیاد و مشغول مطالعات و نوشتنات همیشگی ام با لپتاپ و گذرم به اینجا افتاد و گفتم تا اومدم بهتون بگم که ... این که هنوز اینجایین و می نویسین خیلی حس قشنگیه ... حداقل واسه خودتون ... شاید یه جورایی زنده نگهتون می داره که می نویسین ... پس بنویسین که نوشتن بیرون جهیدن از صف مردکان است... به قول کافکایِ جان!... منم خیلی وقته که تو استوری های اینستاگرمم می نویسم ... من عاشق نامه ام ... اگه دوست داشتین می تونیم واسه هم نامه بنویسیم ... نامه برقی! :) خیلی باهاش اخت ترم تا وب نویسی ... :) ... مراقب خودتون باشین ... و همیشه نایس باشین و بدرخشین ...

نظرات  (۴)

۰۸ آبان ۹۷ ، ۱۹:۵۳ 🍁 غزاله زند
از سری شباهت‌های قشنگ : لارا فابیان+نوشتن نامه :) 
من از این نامه‌ها که مهر مخصوص میخوره روش خیلی خوشم میاد ولی درکل نامه همه جورش قشنگه 8) 
پاسخ:
اوم دقیقا ... هرویین منن جفتشون ...
اوف منم عاشق اون مهر می باشم ...
می دونی اون موم می باش یا همون شمع
که می چکونن روی در نامه جان که محرمانه و بسته بمونه... ایجانم:)
۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۳:۱۶ پریسا سادات ..
پستت رو دقیقا ساعت 00:00 گذاشتی
:)
پاسخ:
اوووم از کجا فهمیدی هرویین؟! :)))
۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۱:۴۸ پریسا سادات ..
من فرانسوی دوست...
:)
(میدونم ربطی به مطلبت نداشت ولی دلم می خواست که بگم:)
پاسخ:
عاااجقتم که فرانجوی می دوست :-*
نامه برقی؟؟
همین که مینویسی خوبه:)
پاسخ:
همون ایمیل می باش! مقسی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">