Solange

Solange

۰

هی لسن! بن سواق ..‌. داشتم آشپزی می کردم ولی استوری نگرفتم چون، فقط به خاطر قولی که به مامی دادم که شام درست کنم، آشپزی کردم و اینکه گوشی تو شارژ بود نتونستم استوری بگیرم و از همه مهم تر این که اعصابم خیلی خورده!!! یعنی بیش از اینکه پریود فیزیکی باشم پریود روحی ام! وضعیت روحم قرمزه! داگ شده ام! انگار هیچی اون جور که باید سرجاش نیست و همه چی هی داره از کنترل خارج تر میشه ... شایدم من اینطور فکر می کنم. داگ تو این موقعیت 😖 لعنتی بیشتر به خاطر استرس فردا و مواجه شدن با اون آقا، شاگرد جدیدم، عصبی ام، می ترسم یه وقت بهم تعرض کنه! ... ای مردشور ببرن آدم هایی که معنی ایمان و اعتماد و ز بیخ از بین بردن! ... [ هی لسن، اون شاسکولِ دیشبی هم هنوز داره تکست میده ولی، ردش کردم رفت ... ما دیگه دادیم رفت تو رو ‌..‌. ]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">