Solange

Solange

۰

هی لسن بن جوق! 😛 چطورین!؟ دیشب کلونازپامم رو یه دونه کردم و خوابیدم، یه خواب عمیق ... ایجانم ... یازده و دوازده هم بیدار شدم ... الانم با مامی سبزی پاک کردم و عطر ریحون و تره و گیشنیز و جعفری ایجانم! قراره ناهار بادمجون و گوجه داشته باشیم و بعدشم ساعت سه با یه دانشجوی جدید کلاس آنلاین دارم ایجانم! گفتم شما رو در جریان بذارم ‌... 😍 دیروز هم کلاسم با آذر خیلی خوب بود، هرویین شدم و لذت بردم! نازی! راستی امید هم دوباره استوری گذاشت و یه ریپلای خفن نوشتم و بعد جواب داد و من یه استیکر فرستادم که کلی حس توش بود! اینکه تموم خوبی های دنیا رو براتون می خوام! خلاصه که کوکیین شدم! هولا! امرو اولین تجربه کلاس مجازیمه و یه حسی میگه به بهترین شکل ممکن پیش میره و خوشحالم! 😛

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">