Solange

Solange

۱

هی لسن، پنج ماه خاطره! پنج ماه آشنایی! پنج ماه بلاتکلیفی و سردرگمی و برزخ! و ... امشب خیلی فکر کردم ... من معمولا همیشه به جاودانگی ایمان دارم ... و سعی می کنم از تموم چیزهایی که به آدم های مهم زندگیم ربط دارن، سخت مراقبت و نگهداری کنم! جاودانه شون کنم! اما امشب با خودم فکر کردم یعنی چت های ویلسونو پاک کنم؟! یعنی بعدش پشیمون نمیشم؟! ... نمی دونم واسه شما پاک کردن چت ها چه معنی میده اما واسه من پاک کردن چت های کسی که دوسش داشتم یا دارم دقیقا به این معنیه که اون آدم دیگه تو قلب من پرونده اش بسته شده! و شاید همکار باشیم یا دوست یا هرچی اما دیگه هیچ عشق و عاطفه ای نسبت بهش ندارم! دلیت کردن چت ها دقیقا به معنیِ دلیت کردنش از قلبمه! امشب شهامت کردم و تموم پنج ماه خاطره با ویلسونو، تموم حرف های زشت و قشنگشو پاک کردم! امیدوارم در آینده اتفاقات بهتری بیفته ... [ هی لسن، از کاری که کردم کاملا راضی ام! هرچی از اون همه دروغ بیشتر فاصله بگیرم، بیشتر به خودم و زندگیم و روحیه ام کمک گردم!] من ارزشم خیلی بالاست ... بی نهایت ☆

نظرات  (۱)

۰۸ دی ۹۸ ، ۰۷:۴۴ حامد سپهر

یه پایان تلخ بهتر از تلخیه بی پایانه

پاسخ:
دقیقا 🤩

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">